• 07.10.2016, 15:22

Stemningsbilder fra Liverpool

God fredag.

I dag tenkte jeg vise dere noen stemningsbilder fra turen til Liverpool. Som sagt s hadde vi en utrolig fin tur med masse shopping og masse god mat. Litt kjedelig var det at turen var relativt kort, for jeg s gjerne vrt der lenger. Men da har man en grunn til dra tilbake - det skal jeg love dere at jeg skal. Vi bodde p 'The Liverpool Inn Hotell', et hotell som virkelig kan anbefales. Et lite, koselig hotell med kjempe bra service og ikke minst veldig bra beliggenhet - kun 3 minutter g til de store butikkene som Zara, Primark osv..

Jeg vil anbefale dere spise p Zizzis. En koselig, intim restaurant med utrolig god mat, ikke minst utrolig gode drinker. Drinken jeg holder i hnden het 'Winter Cosmo' -  og anbefales.

nsker dere en fin fredag videre.

• 02.10.2016, 18:00

Jeg trenger deres hjelp!

Hei dere!

, til uken skal jeg til England, rettere sagt til Liverpool. Jeg har alltid hatt en drm dra til England, og endelig skal jeg det. Jeg kan ikke f beskrevet hvor mye jeg gleder meg. Men ettersom at jeg aldri har vrt der fr - s trenger jeg noen tips til gode cafeer, restauranter, shoppingmuligheter etc. S hvis dere har vrt der, legg gjerne noen tips i kommentarfeltet. Det hadde jeg satt utrolig stor pris p.

nsker dere en fin sndagskveld, jeg skal snart avgrde for bowle litt med russegruppa.

• 03.07.2016, 15:12

Rihanna konserten

Hei dere!

Som sagt var jeg p Rihanna konserten i gr i Telenor Arena, min frste ever ordentlige konsert. En av de beste opplevelsene jeg noen gang har vrt med p. Og siden det var den frste konserten min, var det jo ekstra stas at det var med favorittartisten min ogs. Konserten var sykt bra, skikkelig god stemning. Alle sang med p de mest "kjente" sangene, og for vre rlig s det ut som Rihanna selv koste seg skikkelig. For ei st dame, ikke minst kul!

Jeg skal straks i bursdag. nsker dere en fin sndag videre! S snakkes vi i morgen.

• 03.07.2016, 10:59

Mallorca - Cala Bona

Hei dere!

Fredag kveld kom jeg hjem fra Mallorca, etter en kjempe fin ukes ferie. Vret var nydelig, bortsett fra litt regn en dag, hotellet var fint, leiligheten var superfin, maten var god og omrdet rundt var helt nydelig. I gr kveld var jeg p Rihanna konsert i Telenor Arena og var p reisefot hele dagen, s jeg rakk ikke oppdatere dere. Men fr jeg skal vise dere bilder fra konserten, tenkte jeg at det var p tide vise dere litt bilder fra turen til Mallorca.

Vi bodde i Cala Bona som ligger st p Mallorca, et sted vi aldri hadde vrt fr. Tidligere har vi vrt i Allcudia. S det var veldig spennende utforske omrdet. Hotellet vi bodde p het Grupotel Esperanza Mar, et hotell som kan anbefales, men er mer for barnefamilier. Leiligheten vi hadde var nyrenovert, og var rett og slett helt perfekt i vre yne. Maten var god, bassengomrdene var veldig bra og servicen var noks god.

Flere bilder kommer senere. Jeg har mange vise!!

nsker dere en fin sndag videre! Hva er deres planer for dagen?

• 12.04.2016, 12:47

1 uke i Berlin

Hei dere!

Forrige uke fra mandag til fredag var jeg jo i Berlin med klassen. Og jeg har jo ikke ftt vist dere alle bildene jeg tok enda. Om dere nsker kan jeg godt lage en liten Berlin travel guide, hvor jeg tipser om diverse restauranter osv, s bare gi meg en beskjed om det er nskelig. For det gjr jeg gjerne.

Mandag:

P mandag fly vi fra Gardemoen kl 12:15 og var p hotellet vrt i Berlin ca klokka 16.00. Vi ble veldig positivt overrasket over hvor fint hotellet vrt var til vre 2 stjerners. Vi bodde p Hotel 4 youth, et hotell som virkelig er anbefale. Resten av ettermiddagen ble brukt p utforske omrdet, og spise nydelig pizza p en italiensk restaurant.

Tirsdag:

P tirsdag var det museumsdag. P vei til Jdisches museum, stoppet vi innom Checkpoint Charlie for ta noen bilder. Skikkelig gy vre p et sted man har hatt s mye om i tysktimene. Etter musembeskene var det bare f utforsket omrdet litt mer (shoppe p Primark) fr det var felles middag p Kulturbrauerei.

Onsdag:

P onsdag ble det frokost p Starbucks p Kurfrstendamn, fr vi gikk rundt i omrdet og shoppet litt. Virkelig mange fine butikker der alts. Der finner du blant annet Urban Outfitters. Etter litt shopping p Kurfrstendamn tok vi buss 100 til Brandenburger Tor for mte de andre. Derfra gikk vi videre til Riksdagen. Inne p Riksdagen fikk vi vre der inne hvor de foretar avstemningene sine, utenfor kontoret til Angela Merkel og vi fikk ogs vre oppe i den store kuppelen over selve bygningen til Riksdagen. Skikkelig stas ha vrt p et slikt bermt sted. P kvelden ble det deilig burgertallerken p en sportspub i nrheten. Jeg er vanligvis ikke s glad i burger, men de var virkelig god.

Torsdag:

Fra morgenen av p torsdag gikk vi rundt p en slags rundtur som l rundt hotellet med diverse minnemerker fra Berlinmuren. Hotellet vrt l p ddssonen akkurat i mellom Vest - st Berlin, s det var mye ruiner og rester etter muren rundt der vi bodde. Etter den lille turen tok vi turen til Mall of Berlin og fikk unnagjort litt shopping der ogs... hehe. Men dere - FOR et kjpesenter! Vi gikk oss jo nesten vill der inne.

Fredag:

P fredag fikk vi ikke tid til s mye annet enn pakke kofferten og sette kursen mot flyplassen for hjemreise.

Vi hadde virkelig en kjempe fin tur i Berlin, og jeg kommer definitivt tilbake igjen. Anbefaler virkelig alle ta seg en tur dit en gang. Berlin er virkelig en by alle burde oppleve.  nsker dere en strlende dag.

• 07.04.2016, 16:00

What's in my hand luggage?

Hei dere!

Jeg ser det er flere som deler denne type innlegg p sine blogger eller p youtube, og jeg synes det er en virkelig fin mte hjelpe hverandre huske p "viktige" ting ha med seg i hndbagasjen p flyturen.

Under her kan dere se hva jeg valgte ta med meg. Det aller viktigste er selvflgelig pass, lommebok og mobil. Men tingene under er ogs veldig viktig ha tilgjengelig for min skyld.

~ MY LITTLE EMERGENCY KIT ~

Jeg, personlig synes det er veldig kjekt ha et lite emergency kit med meg. I tilfelle rottefelle. Her har jeg antibac, smertestillende, plaster, papir og strikk.

nsker dere en super fin dag videre.

• 05.04.2016, 15:24

Travel essentials

Hei dere!

Ettersom jeg er ute reiser, har jeg p forhnd vrt p utkikk etter travelsize-produkter som kan erstatte mine vanlig, faste produkter. Og da endte jeg opp med de dere kan se under her. De fleste av produktene jeg har valgt ta med meg er produkter jeg har vrt borti i fr. Ettersom det er viktig for meg at jeg er kjent med de produktene jeg skal ha med meg p reise, for da er det eneste jeg har med meg av de enkelte produkter.

nsker dere en tirsdag videre! Hper uken deres blir super!

• 03.04.2016, 15:56

Almost ready for take-off

Hei dere!

Da er s og si alt pakket og klart for turen til Berlin i morgen. Skal bli s godt f kommet seg bort litt. S fr jeg kan ta meg litt "fri", m jeg f levert et par oppgaver og diverse. S skal bli godt f det ut av veien ogs. Personlig synes jeg det er litt vanskelig vite hva jeg skal ha med meg p en snn tur, ettersom det er meldt s forskjellige temperaturer de forskjellige dagene. S da fr jeg vell bare ta med litt av hvert.

~ ALMOST READY FOR TAKE-OFF ~

nsker dere en fin sndag videre!

• 28.03.2016, 13:22

Oslo - Kiel Cruise

Hei dere!

De tre siste dagene av pskeferien ble tilbrakt p Color Fantasy, en av Color Lines fine cruisebter. Vi kom hjem for ca. en time siden, og har virkelig storkost oss. Hvem sier at man ikke kan kose seg p cruise som kun varer i to netter? Dette var fjerde gangen vi har vrt p denne ferden fra Oslo til Kiel, men vi blir aldri lei.

Det var virkelig godt f kommet seg litt vekk for samle litt energi til en veldig hektisk uke. Vi har kost oss med masse god mat, show, litt shopping og en liten tur p Starbucks i Kiel. Har ftt tatt en del bilder som jeg tenkte jeg skulle vise dere.

Hper dere har hatt en kjempe fin pske! nsker dere en fin 2. pskedag videre. Nyt siste fridag.

• 18.01.2016, 17:51

Farris Bad

Hei dere!

For et fint opphold vi hadde p Farris Bad i helgen. Vi storkoste oss skikkelig, og fikk virkelig slappet av i kropp og sjel. P lrdag etter innsjekk pyntet vi oss litt fr vi gikk ned i restauranten og nt en deilig treretters middag. Etter middagen dro vi p oss badety og badekpe og ruslet ned i spaavdeling.

Etter en times tid i spaet gikk vi opp p rommet og koste oss i sengen med film og godis resten av kvelden. P sndag vknet vi til fint vr, og kledde oss for g ned nyte en deilig frokost, fr vi igjen gikk ned i spaet. Virkelig en vellykket tur! S var litt vemodig da vi sjekket ut. Men vi kommer definitivt igjen. Forhpentligvis om ikke alt for lenge!!

Her kommer et lite bildedryss av den lille weekendturen vr p Farris Bad:

Det var noen av bildene jeg tok under oppholdet. Som sagt hadde vi en superfin tur, og vi gleder oss masse til komme tilbake.

Hper dere har hatt en fin mandag s langt. nsker dere en fin kveld.

skarvangen

Hei dere! Velkommen til min blogg. Mitt navn er Julie og jeg er 19 r. Hper jeg kan inspirere deg. Klem i fleng :)